Een goede communicatie - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Vivian Selman - WaarBenJij.nu Een goede communicatie - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Vivian Selman - WaarBenJij.nu

Een goede communicatie

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

06 Augustus 2014 | Nepal, Kathmandu

’s Avonds als de lokale mensen hier al slapen is het tijd voor een hondenvergadering. Gister door onze eigen huis hond Tara geopend. Al snel begonnen er meer honden mee te vergaderen en ik kreeg het idee dat het een felle discussie was. Zelfs toen de rest al afgehaakt was ging Tara in haar eentje nog even door. Ik ben zelf erg voor goede communicatie… maar het was zo wel een beetje moeilijk om in slaap te komen haha.
Aangezien het ’s morgens vroeg licht is, zijn de mensen zelf ook vroeg op en dan bedoel ik niet zeven uur maar vier uur/vijf uur. Ik zit nog aardig in mijn westerse ritme dus ik word ‘s morgens gewekt door een kakofonie van enthousiaste fris uitgeslapen locals, apen van de nabijgelegen Zoo, een vrouwtje die met een paar schaapjes voorbij komt en wederom de communicatieve honden. Ook zijn ze hier erg van het ‘roggelen en kitsen’, het ‘schrapen en tuffen’, denk dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik weet niet of dat aan stoffige lucht ligt of dat ze het meer uit gewoonte doen.
Nog steeds genoeg te ontdekken hier, alleen al voor mijn deur…in de vroege morgen haha!
Gister was ook mijn eerste echte ‘werkdag’ bij SPAK, aan mijn bureautje heb ik gewerkt aan de voorbereiding van een project (waar ik jullie later meer over ga vertellen) en heb ik Ritisha(manager van SPAK) ‘geassisteerd’ in wat opdrachten. Dit is het uitzicht vanaf mijn bureautje, niet verkeerd dacht ik zo! Met uitzicht op de ber…heuvels, in de Himalaya daar liggen de bergen! Tja, als Hollander ben je gewoon niets gewend! ;)

  • 06 Augustus 2014 - 13:59

    Maaike:

    Super leuk om te lezen Vief! En mooi uitzicht inderdaad, doe mij ook maar zo'n kantoortje.

  • 06 Augustus 2014 - 14:26

    Frans:

    Vivian

    Heb je TESSA ook al gezien! Veel plezier en succes!

    Gr Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Welkom op mijn profiel! Hier kun je mijn avondturen volgen. Na mijn avonduur in Nepal twee jaar geleden, zit ik nu voor langere tijd samen met Yannick in Indonesië. En hier is ook weer genoeg te beleven!

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 18825

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 November 2018

Leven in Jakarta

01 Augustus 2014 - 05 November 2014

Vrijwilligerswerk in Kathmandu

Landen bezocht: