Ik ben er!!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Vivian Selman - WaarBenJij.nu Ik ben er!!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Vivian Selman - WaarBenJij.nu

Ik ben er!!!

Door: Vivian

Blijf op de hoogte en volg Vivian

03 Augustus 2014 | Nepal, Kathmandu

Na een lange maar prima reis ben ik vanochtend om 06:15 uur lokale tijd (dus 02:30 uur Europese tijd) aangekomen in Kathmandu, Nepal. Wat een indrukken meteen al, oude kleine taxietjes en andere voertuigen die toeterend over weg rijden, wie het eerst toetert mag eerst, dat zijn zo ongeveer de regels. Koeien en honden die over straat lopen, de koeien zijn heilig maar de meeste honden zwerfhonden. Het is zomer en warm maar door het regenseizoen komt het soms met bakken uit de lucht vallen. Ik kijk mijn ogen uit! Na even wat bijgeslapen te hebben (aangezien ik een nachtje over geslagen had) en wat familie en vrienden op de hoogte gebracht te hebben van mijn veilige landing ben ik een beetje op onderzoek uit gegaan. Of nouja, ik heb wat boodschappen gehaald! Aangezien de straten en straatjes niet echt naamborden hebben moet je veel gewoon onthouden. Morgen begin ik met mijn eerste dag bij SPAK, ik ben heel erg benieuwd en heb zin om te beginnen! Hier is het inmiddels alweer avond dus ik ga zo maar is wat te eten voor mezelf maken. Tot zover mijn eerste dag!

P.S. Hier een foto van de wijk waarin ik zit.
P.S. SPAK & Beans maakt dus ook stroopwafels, niet helemaal te vergelijken maar zeker niet verkeerd!

  • 03 Augustus 2014 - 15:37

    Marloes Witjes:

    Ik zie het al: dat wordt een supercoole reis! Geniet ervan!

  • 03 Augustus 2014 - 23:13

    Roselien Altena!:

    Mooi stekkie! Goed begin is het halve werk! Geniet!

  • 04 Augustus 2014 - 17:42

    Vivian:

    Dankjewel!!!

  • 04 Augustus 2014 - 18:46

    Wil Maatman:

    Lijkt me een zeer nette buurt voor Nepalese begrippen, al was ik er zelf nooit. Maak er wat van!
    Gr.
    W

  • 04 Augustus 2014 - 19:11

    Vivian:

    Ik mag niet klagen nee haha! Ga ik doen!

  • 04 Augustus 2014 - 22:12

    Mientje Huting:

    Leuk om af en toe wat van je te lezen en te zien! Ik wens je veel interessante ervaringen en een fijne tijd.

  • 05 Augustus 2014 - 11:21

    Sanne Gebbing:

    Hoi Vivian!

    Leuk dat we het zo nu en dan eens kunnen lezen hoe het met je gaat. Fijn dat je goed bent aangekomen in Nepal.
    Heel veel plezier!

    Gr uit Doornenburg!!

  • 05 Augustus 2014 - 13:31

    Mirthe:

    Super Viv! Neem 't er van en enjoy!

  • 05 Augustus 2014 - 16:32

    Vivian:

    Dankjewel allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Welkom op mijn profiel! Hier kun je mijn avondturen volgen. Na mijn avonduur in Nepal twee jaar geleden, zit ik nu voor langere tijd samen met Yannick in Indonesië. En hier is ook weer genoeg te beleven!

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 18811

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 01 November 2018

Leven in Jakarta

01 Augustus 2014 - 05 November 2014

Vrijwilligerswerk in Kathmandu

Landen bezocht: